Mõttetahvli abil selgitasime välja õpiprojekti kitsaskohad ja selgusid ka positiivsed küljed. Rühmatöös valminud mõttetahvlil kajastusid mõtted, vastused järgmistele küsimustele:
- Osaleme projektis meelsasti, kui ... saab koolist ära, saab laiendada silmaringi, saab uusi ja huvitavaid teadmisi, saab ekskursioonile jne
- Õpiprojekt oleks lahedam, kui selles kasutatakse ... infotehnoloogilisi vahendeid, uut tehnoloogiat, isetegemist jne
- Ei soovi osaleda, kui ... on igav, tuleb teha lisatööd, keerukalt segitatakse teemat jne
- Et õpiprojekt oleks meile kasulik siis peaksime ... aktiivselt kaasa töötama ja kuulama, kogetut igapäevaelus ka rakendama, rohkem õpiprojekti nõuetega kursis olema jne
Kaunid ja nõuetele vastavad postrid olid 12. klassi õpilastel Merilin Aleinikul ja Kärol Valgul ning 10. klassi õpilastel Marie-Liis Oraval ja Keit Saveljevil.
Fotokonkursile laekus kahjuks ainult kahe noore fotograafi Kristel Veersalu ja Laura Rootsi tööd.
Kõik tublid õpiülesannete täitjad said autasuks keskkonnateemalised raamatud.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar